Könnyen kezelhető, akadálymentesített, képernyőolvasók számára optimalizált verzió eléréséhez kattintson ide!

Hírek

Szeretettel üdvözlöm Önöket!
2018. szept. 03.

Először is, egy vallomással tartozom: A Csiky Gergely Színháznak köszönhetem az életemet.

Esetemben ez nem csupán afféle romantizált ferdítés. Valamely hamisan eltúlzott, szárnyaló illúzióval keltett szentimentalizmus. A Csiky Gergely Színház, sorsom szövetében többszörös, erős szálon fonódó matéria. Édesapám, a hetvenes évek második felében, eme színház világot jelentő deszkáin, gyakorlatos színészként, Lukáts Andorral kezdte pályáját, Zsámbéki Gábor igazgatása alatt. Ugyanez időben édesanyám, mint fiatal csellista, a fent említett "deszkák" félárnyékában, a zenekari árokban gazdagította a szimfonikus hangzást. Így hozta el a színház az életen át tartó szerelmet szüleim számára, mely szerelem egyik gyümölcseként magam is világra jöttem. Tehát nem túlzás azt állítanom, hogy a kaposvári Csiky Gergely Színháznak köszönhetem az életemet.

Harmincöt előadással vár a IX. Kaposvári ASSITEJ Biennálé!
2018. máj. 06.

Idén május 7. és 12. között rendezik meg a IX. Kaposvári ASSITEJ Nemzetközi Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálét, ahol 35 előadás és változatos szakmai programok közül válogathat a közönség.

Az ASSITEJ Magyar Központ és a kaposvári Csiky Gergely Színház szervezésében immár kilencedik alkalommal megrendezett seregszemlén az elmúlt két évben Magyarországon bemutatott legjobb gyermek- és ifjúsági színházi előadások, illetve színházi-nevelési programok vesznek részt korcsoportos bontásban. A versenyprogram válogatója idén Gabnai Katalin drámatanár, színikritikus volt, aki több mint 90 pályázott produkcióból választotta ki a 26 versenyelőadást.

A versenyen kívüli, meghívott külföldi darabokat, valamint a határon túli magyar színházak produkcióit a legkisebbeknek szóló Small Size - Performing Arts for Early Years, illetve az ifjúsági előadásokat támogató Platform Shift+ nemzetközi fókuszprogram keretében láthatja a közönség. Vendégünk lesz idén a lengyel Teatr Alexander Fredró, akik "Drogba" / "Út" című csecsemőszínházi, valamint "Priv" című, 14-18 éveseknek szóló mozgásszínházi előadásukat hozzák el a Biennáléra. A spanyol Teatro Paraíso "Xocolat" címmel egy édes meglepetésekkel teli előadással örvendezteti meg a legkisebbeket. A fesztivál kezdő napján rendezik meg hazai és külföldi előadók részvételével a Platform Shift+ Kreatív Fórumkonferenciáját is, amelynek témája „A digitalitás, mint varázslat”.

Az egyhetes rendezvény helyszínei a Szivárvány Kultúrpalota, az Együd Árpád Kulturális Központ (Agóra), a Kaposvári Egyetem és új kulturális központja, a Latinka Ház, valamint a BábSzínTér lesznek. A színházi-nevelési programoknak iskolák adnak helyet.

Az ASSITEJ Magyar Központja a társszervező kaposvári Csiky Gergely Színházzal közösen 2002 óta kétévente rendezi meg a Gyermek- és Ifjúsági Színházak Biennáléját. A versenyprogramban szereplő előadásokat szakmai zsűri értékeli, a legjobbnak ítélt produkciókat az ASSITEJ Magyar Központ Üveghegy-díjával jutalmazzák.

A Biennáléhoz készült egy LINEUPR nevű alkalmazásban telefonos programfüzet, amely ezen a linken: https://lineupr.com/magyar-assitej-kozpont/ixkaposvri-assitej-biennl

A Biennálé honlapja: http://assitej.hu/biennale-2018/

A szervezők minden érdeklődőt szeretettel várnak!

Letölthető mősorfüzet | táblázat

Sajtóközlemény
2018. ápr. 18.

dr. Fülöp Péter a Csiky Gergely Színház mb. igazgatója benyújtotta Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzatához a következő 5 évre vonatkozó elképzeléseit, terveit tartalmazó pályázatát, amelyben művészeti vezetőnek Olt Tamás színész-rendező urat nevezte meg.

2018. 04. 18-án szerda délután a Társulat előtt ismertette a pályázat tartalmát, valamint Olt Tamás felkért művészeti vezető bemutatta művészeti elképzeléseit.

A pályázatot nyilvánosan elérhetővé tette, amely az alábbi linken érhető el: [LETÖLTÉS]

Üzenet a Színházi Világnapon – 2018 / Simon McBurney
2018. márc. 27.

Líbia északi vidékén, a kürénei partoktól alig félmérföldnyire van egy hatalmas barlang. Nyolcvan méter széles, húsz méter magas. A helyiek nyelvén Hauh Fteah a neve. Az 1951-ben végzett szénizotópos kormeghatározás szerint legalább százezer éve folyamatos itt az emberi jelenlét. A régészek több használati tárgy mellet egy csontfurulyát is feltártak, amelynek kora negyven- és hetvenezer év közé tehető. Amikor gyerekkoromban ezt meghallottam, megkérdeztem apámtól:

Inkább színházi alkotó vagyok, mintsem író, rendező vagy színész - interjú Olt Tamással
2018. jan. 25.

Olt Tamás a következő nagyszínpadi produkciónk A koncert, avagy semmi sem tökéletes szerző/rendezője.

Színművész vagy, rendezel, írsz, zenélsz. Hogy tudod ezeket a tevékenységeket szétválasztani magadban? Egyáltalán kell-e?

Inkább színházi alkotó vagyok, mintsem író, rendező vagy színész. Ezt nem kell szétválasztani, mert mindhez alkotófolyamat társul. Valamit létrehozni, valamiféle művészeti értéket képviselni. Azt szokták mondani, hogy válaszd szakmádnak a hobbidat, és akkor soha nem kell dolgoznod. Én pedig ebben a szerencsés helyzetben vagyok.

A koncert, avagy semmi sem tökéletes rendezője és szerzője is te vagy. Van olyan helyzet, amikor a rendező éned felülbírálja a szerzői énedet?

Természetesen. Általában, ha kapok egy felkérést egy darab megírására, akkor azt az adott csapatra írom. Ha tudom, hogy kikkel fogok dolgozni, akkor rájuk szoktam írni a darabjaimat. Mert ismerem, és tudom, hogy mi áll jól egy adott színésznek. De ez ebben az esetben ez nem így történt. Eltértem az alap metódustól. Már megvolt a kész darab, és utóbb derült ki, hogy ezt csináljam meg itt, Kaposváron. Az egészet át kellett írjam a színészekre. Valamennyit finomítottam rajta már korábban, de a próbafolyamat alatt alakítottuk hozzájuk a darab nagy részét. A szöveg, amit idehoztam, az egy alap volt, amit a fiatal kollégák töltöttek meg. Nagyon sok improvizáció mentén, és élőben készülő színdarab lett ez A koncert…

Az előadásban játszó színészeket ismerted már régebbről, vagy most találkoztál velük először?

A legtöbbjüket ismertem már korábbról. A most végzett, Vidnyánszky Attila osztályából származó fiatalokat onnantól kezdve, hogy felvették őket az egyetemre, de közülük is van, akit még régebbről ismerek. Benedek Dani és Zsíros Linda volt új találkozás nekem ebben a csapatban.

Miről szól a darab?

Az alaptörténet fiatalokról szól, akik szeretnének zenélni, de hiányzik belőlük valami. Van két kevésbé sikeres csapat. Az egyik lányokból áll, a másik fiúkból. Egyik sem érti, hogy miért nem tudnak működni. Van a történetben egy kis krimi, egy kis ármány, egy kis árulás. Aztán jön egy megváltó típusú karakter, aki színessé teszi azt a világot, ami addig fekete-fehér volt.

Ezek után a darab címének első felét nem kell magyarázni, de mit takar a „semmi sem tökéletes” alcím?

Igazából én ezt munkacímnek szántam, csak így maradt. Általában nem szoktam ennyire nevén nevezni a dolgokat a címadásnál. Olyan darabcímeim vannak például, mint a „Minden kezdet nehéz, hát még a versenyzongora” vagy „Az ember, aki rosszkor volt rossz helyen, aztán megint”. „A koncert”, az olyan kis egyszerű dolog. A „semmi sem tökéletes”-sel talán megelőlegezem azt, hogy nem csak arról fog szólni a darab, hogy bejövünk, és eléneklünk hét dalt egymás után.

Egészen különleges látványvilágú előadás jött létre. Kiknek köszönhető ez?

Azt kérte tőlünk a színház, hogy csináljuk egy nem hétköznapi, eredeti, fiatalos, lendületes előadást. Én pedig úgy gondoltam, hogy ehhez kérem Gulyás Annát koreográfusnak és Lakatos Márkot díszlet- és jelmeztervezőnek. Annát azért, mert ő úgy tud absztrahálni és mozgásművészetet vinni valamibe, hogy az ne legyen egészen tánc, de legyen külön története, tudjon szervesülni, és mégis kicsit elemelkedjen a kisreáltól. Márkot pedig azért, mert nagyon izgalmas képi világ van a fejében. Márkkal és Annával is dolgoztam már korábban együtt, ami mindig hatalmas élmény volt. Mindig valami egészen eredeti és új dolog jött létre. Úgy gondolom, hogy a mi hármas csapatunk most sem okoz majd csalódást.

A játéktér is különleges.

Ha már adott volt a lehetőség arra, hogy lendületes, fiatalos dolgot csináljak, akkor úgy gondoltam, hogy legyen eleve a tér is ilyen. Felcseréltük a színpadot és a nézőteret. A közönség a játéktér körül foglal helyet. Ez a fajta elrendezés kifejezetten arénaszerűvé teszi ezt a teret, és koncertcsarnok érzést ad neki.

Két nap múlva premier. Hogy látod most az előadást?

Kész vagyunk. Az emberben, mikor a célvonalnál áll, mindig elindul egy nosztalgikus mélabúság. Azt jelenti, hogy közel vagyunk a bemutatóhoz, hogy vége lesz valaminek, amit öröm volt csinálni. Emellett hatalmas az izgalmam is. Nagyon várom a közönség reakcióit. Kíváncsi vagyok, hogyan sikerül a fiatalok mellett a többi korosztályt is megszólítani.

Több szálon is kötődsz Kaposvárhoz és a Csikyhez. Mik ezek?

A szüleim a Csikyben találtak egymásra, apukám színész volt, és a színpadon játszott, anyukám pedig zenész volt, és a zenekari árokban játszott. Ebből a találkozásból vagyok én és a testvérem. Ugyan itt születtem a városban, de nem laktunk már itt. Aztán sok-sok évvel később az első kaposvári színészosztályba jártam az egyetemen. Babarczy László volt az osztályfőnököm, többek között Mohácsi János, Znamenák István, Kelemen József, Spiró György volt a tanárom. Több vizsgám is a kaposvári színház színpadán volt, köztük az államvizsgám is.

Ha nem is a színházépületben, de milyen érzés újra itt dolgoznod?

Hazajönni mindig jó. És az is jó, ha az embernek egyre több olyan hely van az életében, amit otthonának tekinthet. Kaposvár is egy ilyen hely számomra.

Sarok Ildikó
Fotó: Memlaur Imre

Stop the Tempo - interjú a rendezővel, Fándly Csabával
2018. jún. 04.

KOCSMASZÍNHÁZ - honnan jött az ötlet? (a darabot találtad meg először, vagy a kocsmaszínházhoz kerestél ahhoz illő történetet?)

A előadás tere a törzskocsmám és egyszer csak miközben ott lazítotok eszembe jut, hogy jó lenne itt egy előadást csinálni, kifigurázni a vendégeket, a trendiséget, magunkat ahogy ott töltjük a drága időt, ahelyett hogy..., nyomkodjuk a telónkat nem is beszélgetünk, beszólunk a sor miatt a pultnál, szóval tükröt tartani magunknak, hátha több kedvesség költözik a helyre ahova oly sokat járunk. Szóval előbb a tér volt meg. Hallottam olyan bukaresti bárokról, amik esténként másfél órára átalakulnak színházzá, rendes jegyárral meg világítással. Zakariás Zalán dolgozott is egy ilyen kocsmában, ahová a Andrzej Saramonowicz Tesztoszteron című művét rendezte s mikor elmeséltem, hogy én is szeretnék egy ilyet itt Kaposváron, megmutatta a Stop The Tempo- t. Így lett a darab.

Az előadás szókimondó, mondhatnánk azt is provokatív. Aktuális és hazai közönséghez szól. Átdolgoztad az eredeti verziót?

Igen átdolgoztam. Szükség volt rá, hiszen ha azt akartam, hogy ugyanúgy hasson, ahogy 2003-ban, amikor íródott, Romániában, át kellett helyezni egy új időbeli és térbeli környezetbe. S mivel kísérletezés volt a célunk, nem bírtam megállni, hogy néhány jelenettel elmélyítsem a darabban szereplő három fiatal kapcsolatát, felfedezzem azt a nagyon érdekes viszonyt, ami kihúzza őket életük kátyújából.

(A történet szerint tréfának indul egy "garázdaság", ami később szervezetten folyik. Az izgalomfokozó bűntett a szórakozó helyek szándékos áramtalanításában tárgyiasul.) A mai fiatalokat érintő karrier és egyéb harcok okozhatnak ilyen jellegű lázadást?

Eléggé megnőtt a tűrőképessége ilyen szempontból az embereknek, aztán ha besokallnak, pszichológushoz járnak, vagy a gyomorfekélyüket kezelik, vagy másvalamit. Tudom, mert a családomban is volt stresszbeteg. Nekik időben eszébe jutott ez a kiszakadás a világból, persze nem a legjobb módszer a kapocs, amit megtaláltak egymásban példaértékű. Akcióik pedig szimbolikusok, megálljt parancsolnak a világnak. Nem is tudják egymás nevét, de mindent feláldoznak egy közös célért, amiben hisznek, performasz jellegű a tettük öntisztulás és a társadalom orvoslása egyben. Szerintük. Hasonlítanak az önkéntesekre, akik magukat áldozzák fel, hogy a környezetet védjék, gyerekeket ápoljanak Afrikában, túlélők után kutassanak egy földrengés után.

Tisztában lehetett a három fiatal azzal, hogy a tetteiknek súlyos következményei lehetnek? Ugyanis az előadásban többször éreztem azokat a választó pillanatokat, amikor a bűntudat és a felelősség megszólal. Mi lehetett az a bizonytalanság, amiért még sem hagyták abba, az egymásnak való megfelelés, vagy valóban hinni akartak abban, hogy ezzel jeleznek valamit a társadalmuknak?

Az eredeti darabban nem szerepel az a jelenet, amikor felébred a lelkiismeretük pontosan az ilyen kérdések miatt, mi az, ami az okozott kár ellenére tovább hajtja őket. Én azt hiszem, hogy az izgalom, ami eddig nem volt az életük része, amihez hozzá tartozik a felelősség megoszlása is, amikor nem találkoznak, hiányoznak egymásnak, mert úgy érzik, ami közük az igazi s nem mérhető a többi emberi kapcsolatukhoz. Mindhármuk más miatt folytatja. Fanatizálódás, megfelelés, buli, de az őket összetartó erő a lényeg.

Az előadás második felében egy érdekes kísérlet részesei lehetünk. Ez egyfajta kíváncsiság, hogy hogyan reagál a néző a szavakkal történő provokációra? Készültök-e arra az esetre, ha megtörténik a reakció?

Ez a jelenet összegzi azt a társadalmi feszültséget, aminek hatására a három szereplő akcióba lép. Mi pontosan azt várjuk, hogy valaki átlépje azt a határt, amit a „néző” szerep ró rá és tegyen valamit. Ezzel mutatjuk meg, hogy saját környezetünkben nem csak nézők vagyunk s ha valami nem tetszik igen is tehetünk a változásért.

Te mint rendező, hogyan érezted a közönséget, hatással volt rájuk az, amit láttak és hallottak?

Igen, úgy érzem. Mindenesetre az előadás különleges hangulata miatt remélem többször eszébe jut majd a nézőknek a darab gondolatrendszere, mit egy szokványos színházi előadásé.

Hogyan éltétek meg a próbafolyamatot, hatással volt rátok is a téma és a hangulat?

Rám mindenképpen. El kellett mélyülnöm azokban a problémákban, amik körülveszik a jelenünket és új nézőpontokat találtam. Bátorságot is adott a következő alkotásaimhoz ez a fajta kísérletező hozzáállás. A Többiek is valószínűleg valami ilyesmit mondanának. A próbafolyamat elég zilált volt, hiszen akkor próbáltunk, amikor tudtunk, és ott ahol lehetett, számomra ez fárasztóbbá tette a munkát.

Születtek dalok az előadáshoz, ha jól tudom közös szerzemény, valamint Szvetnyik Kata saját versét is megzenésítettétek. Ezek segítettek a megértésben és a sajátos irányok kialakításában?

Az eredeti darabban egy romániai kortárs költő versei színesítik a szöveget. Mi csak átültettük saját előadásunkba ezt az írói szándékot. Szükség volt egy másik kommunikációs szintre a nézőkkel ebben volt nagy segítség Kata szövege és Barabás Edit zenéje. A másik dalhoz pedig kocsmanevekre volt szükségünk. Ezzel mutatjuk meg a nézőknek mi is az a hangulat, ami uralkodik e három ember együttlétekor.

Mesélj a rendezésről, nehezített pályát választottál magadnak. Hogyan oldottad meg a próbákat, helyszíneket, hogyan állt össze a darab ennyi nehezítő körülmény mellet?

Sok embertől kértem segítséget és szívességeket, hogy létrejöhessen ez az előadás, akiknek ezúton is KÖSZI!!!! Leginkább úgy igyekeztem áthidalni a problémákat, hogy végig a helyszín járt a fejemben és pontosan elképzeltem mit is akarok látni, és gondosan végiggondolni, hogyan építsem föl az előadást. Így elég pontosan tudtam elmondani az ötleteimet a többieknek. A Srácok pedig iszonyú alázattal dolgoztak az agyszüleményeimen, úgyhogy elég kevés idő alatt elég jót haladtunk és ha mélypontra jutottam pikk- pakk kihúztak belőle a remek ötleteikkel.

Több alkalommal vagy a rendezői székben, de a kísérleti színház számodra is egy új szerepkör? Esetleg színészként volt már hasonlóban részed korábban?

Kísérletezni volt már alkalmam rendezőként családi barátaink megbízásából, akiknek szokásukká vált saját előadásokat létrehozni otthonukban még egyetemista koromban, tehát a nem szokványos körülmények közti előadások létrehozása nem volt idegen. Így egyfelől nehezebb dolgozni másfelől viszont sokkal szabadabban is szárnyalhatnak a gondolataim. Remek megoldásokat szül a nem szokványos munka- rendszer. Színészként is volt alkalmam érdekes helyszíneken és helyzetekben megnyilvánulni. Legalább annyit tanultam az ilyen projektekből, mint a megszokott színházi alkotófolyamatokból.


Évad végén a színfalakon kívül is egy igazi színházi élményt adtatok a közönségnek, gratulálunk és köszönjük!

Fotók: Cservölgyi Zsófia

Az Ünnep - pénteken bemutató
2018. ápr. 19.

Interjú a rendezővel, Kelemen Józseffel.

Majd’ három évtizedig voltál a Csiky társulatának tagja, az idei évadtól viszont a budapesti Radnóti Színház csapatát erősíted. Milyen érzés újra Kaposváron dolgozni?

Olyan, mintha el sem mentem volna. Nagyon sok emberrel évek óta együtt dolgoztam, így nem érzem, hogy nem itthon lennék. Fel sem merül bennem az, hogy én most tulajdonképpen visszajöttem. Itt vagyok, és kész.

Ha színészként már nem is, de rendezőként találkozhatnak veled a színház nézői. Mi az, amin most dolgoztok?

Az ünnep című előadással dolgozunk. Ez a Születésnap (Festen), az 1998-ban bemutatott Thomas Vinterberg által rendezett dán filmdráma, az első Dogma-film adaptációja. Egy családi ünnepségbe csöppenünk bele. A gazdag papa, akinek éttermei vannak, hatvanadik születésnapjára összejön a család egy vacsorára. Az egyik fiú tart egy beszédet, amelyben elmondja, hogy a papa hogyan bánt velük gyerekkorukban. Ebből a vacsorából és egy reggeliből áll a történtet, nagyon súlyos emberi háttérrel, életekkel, nehézségekkel, szeretethiánnyal, és egy évekig hordozott súlyos titokkal fűszerezve.

Hogy esett a választásod erre a darabra?

A filmet elég régen láttam, színházi előadásból pedig a Vígszínházét és a pécsit ismertem. Akkor nagyon megszerettem a történetet, és úgy gondoltam, hogy ezt egyszer én is meg akarom csinálni. Már néhány évvel ezelőtt ajánlottam a színháznak a darabot, és most volt nyitott rá a vezetőség.

Van valami aktualitása, amiért most lett elővéve?

Erre is rá lehet húzni. Mostanában a szexuális abúzus nagyon felkapott téma, főleg, hogy a művész szakmán belül is voltak ezek a botrányok, ily módon aktuális. De igazából minden családban van valami titok, amit nem szívesen emlegetnek, és nem szívesen teregetnek ki. Tehát ilyen szempontból lehet inkább ismerős mindenkinek.

Ha már megvan a kiválasztott mű, hogyan közelítesz hozzá? Befolyásol az, hogy nem csak rendező, hanem színész is vagy?

Igen, persze. Színészcentrikusan dolgozom. Megpróbálom azokat a színészeket, akik rendelkezésre állnak, a lehető legjobb helyzetbe hozni. És ha egy művet úgy értékelek színészileg is, hogy ez egy nagyon jó feladat, akkor nagyon szívesen ajánlom a színháznak és a színészeknek.

Nem csak színészekkel dolgozol az előadásban.

Van egy kislány, Barabás Edit kislánya, aki a darabbéli fiatalabb fiú gyermekét alakítja. És van egy teljesen civil szereplőnk is, akinek eddig semmilyen köze nem volt színházi előadáshoz, talán nem is olyan sokat látott. Nem lőném le a poént, hogy ki ő, de úgy tűnik, hogy nagyon jól elsajátította a szerepét. Ő is megszerette a társulatot, és mi is nagyon megszerettük őt.

A főpróba hét közepén beszélgetünk. Hogy álltok az előadással?

Nagyon jól. A pénteki premierre izmosan állni fog a lábán az előadás.

IX. Kaposvári ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálé
2018. ápr. 06.

IX. Kaposvári ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálé –

„Rajzolsz nekünk szemet?”

- Alkoss velünk!-

A Csiky Gergely Színház felhívása óvodások, általános és középiskolások részére, a IX. Kaposvári ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennáléhoz kapcsolódóan.

Alkoss, rajzolj és gyere el a Biennáléra!

Minden 2. évben, megrendezésre kerül a Kaposvári ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálé. Idén a IX. alkalomhoz érkeztünk, ezért a Kaposvári Csiky Gergely Színház közös alkotásra hívja fel a gyermekeket, fiatalokat.

A fesztivál logójában nagy hangsúlyt kap szimbólumként az egyik legfontosabb érzékszervünk, a Szem.

Tehát a feladat nem más, mint elengedni a fantáziátokat és egy (vagy több) szemet készíteni:

Rajzold le, fesd meg, az alkotások módját rátok bízzuk!

A szemek tetszőleges technikával készülhetnek, ám alkotó felületként a csomagolópapírt tanácsoljuk!

A rajzokat, festményeket A/3- as mérettől felfelé, bármekkora papírméretre, papírformára készülhetnek, egyénileg és csoportosan is rajzolhattok!

Az összes beérkező alkotás kiállításra és felhasználásra kerül az Együd Árpád Kulturális Központban és végig megtekinthető lesz a Biennálé ideje alatt.

Kérjük, hogy az alkotásotok hátoldalán a saját, óvodád/iskolád, felkészítő pedagógusod nevét is tüntessétek fel!

Alkotások leadható az Együdben a jegypénztárban DE: A Csiky Gergely Színház egyeztetés után, személyesen megy ki az adott intézményekbe az elkészült rajzokért.

A benyújtási határidő:

2018. április 20.

„Nézed? Jó, de mit?

IX. Kaposvári ASSITEJ Gyermek- és Ifjúsági Színházi Biennálé

Május 7- 12. között találkozunk, addig is légy kreatív és rajzolj nekünk szemeket!

Ünnepeljünk együtt!”

[Letölthető programtáblázat]

www.csiky.hu

jegyiroda@csiky.hu


Éljenek a chioggiai asszonyok!
2018. márc. 21.

Mekkora veszekedést képes kirobbantani egy szelet sült tök? Akik még nem látták a Chioggiai csetepatét, biztosan azt gondolják, hogy semekkorát. Pedig Carlo Goldoni komédiájában a sült tök az oka mindennek.

Hunyadkürti György a tőle megszokott profizmussal alakítja a nagybőgőst
2018. jan. 24.

Szombat este hét óra. Megtelt a Stúdiószínpad nézőtere, Patrick Süskind A nagybőgő című művének premierjén.

Műsor
Hírek - kategóriák
Facebook
Instagram
Hírlevél