Könnyen kezelhető, akadálymentesített, képernyőolvasók számára optimalizált verzió eléréséhez kattintson ide!

Crevkür

Crevkür
2017. ápr. 26

Cselekedeteink egymást követő sora mint egy kártyavár. Némely szerencsés esetben piramis. Vagy mint az öröklődés, a DNS-lánc nemzedékről-nemzedékre tovább hordozza az örökítő információt, ami olykor sérül, máskor egyszerűen csak kijavít valami korábbi hibát. A változás apró, ám a következmény hol végzetes, hol a javítás végett fel sem tűnik látszólag, de mindenképpen drámai.


Életünk során sok száz, akár ezer emberrel is találkozunk. Mindenki tart valahol az életútján. A minket ért hatások mindenképp változtatnak valamicskét rajtunk. Vagy nem eleget. Ahogy a facebookon olykor felbukkanó életviteli állapotjelző üzenet is állítja: „soha nem követem el kétszer ugyanazt a hibát. Általában ötször-hatszor szoktam, csakhogy biztos legyek benne”.

De hogy ki miért teszi azt, amit tesz, az a jelenkori mainstream pszichológia szerint a gyerekkorban gyökeredzik, tetteinket alapvetően a szüleinkkel való viszonyunk határozza meg. Szóval sok ember működése válna érthetőbbé, ha tudnánk, ismerhetnénk a kezdeti hatásokat. Ez sajnos az életben kevésbé adatik meg. Nem úgy a színházban. Ott bármikor visszamehetünk térben és időben, sőt, akár eleve lehet az előre a vissza.

A kaposvári Kerékgyártó István Rükverc című darabja egy hajléktalan hullájának megtalálásával kezdődik, majd az élettörténet elindul visszafelé, egészen a születésig. A néhány éve már nagy sikerrel felolvasott dráma idén a stúdióban talál vissza szülővárosába.

A próbák elkezdődtek a felolvasó-színházi előadást is  rendező Lendvai Zoltán vezetésével és Hüse Csabával a főszerepben.

Bemutató: május 12. 19 óra, Agóra, Stúdió

Műsor
Hírek - kategóriák
Facebook
Instagram
Hírlevél