Könnyen kezelhető, akadálymentesített, képernyőolvasók számára optimalizált verzió eléréséhez kattintson ide!

Hunyadkürti György a tőle megszokott profizmussal alakítja a nagybőgőst

Hunyadkürti György a tőle megszokott profizmussal alakítja a nagybőgőst
2018. jan. 24

    Szombat este hét óra. Megtelt a Stúdiószínpad nézőtere, Patrick Süskind A nagybőgő című művének premierjén.


    Mindenki egy céllal érkezett: bepillantani egy nagybőgős életébe, akinek még a nevét sem tudjuk. Egy ismeretlen, idős zenész szürke életét nézni másfél órán keresztül. A nagybőgős pedig csak mesél, mesél és mesél. Illetve iszik is, hiszen valami eszméletlen mennyiségű a folyadékvesztesége. Beavat bennünket magánéletébe, munkájába, vágyaiba, a világról alkotott képébe. Részt veszünk egy rögtönzött zeneművészeti gyorstalpalón is, olyanon, amilyet az iskolában biztosan nem tanítanak, miközben ismert zeneszerzők néznek ránk vissza szúrós tekintettel. Hősünk beszél hozzánk, a hangszeréhez, Sarah-hoz, a mezzoszoprán operaénekesnőhöz és az aranyhalához is. Mi pedig figyelünk, mert ez a szürke alak már nem is tűnik olyan szürkének többé. Úgy isszuk szavait, mint ő a sört. Elhisszük neki, hogy a nagybőgő a legfontosabb a zenekarban, és azt is, hogy a legförtelmesebb hangszer, amit valaha kitaláltak.

    A monodrámát Hunyadkürti György játssza. A tőle megszokott profizmussal alakítja a nagybőgőst. Csináljon bármit a színpadon, mi vele együtt nevetünk, vagy ha úgy adódik, összeszorul a szívünk. Ott ülünk vele a hangszigetelt szobában, és általa egy estére mi is nagybőgőssé válunk.

    Műsor
    Hírek - kategóriák
    Facebook
    Instagram
    Hírlevél